Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Ženska razvratnička kultura”

Komentari (92) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 21 jul 2012 23:19
Ala
La,la,la...To postoji samo u vitruelnom svetu komercijalnih medija.
Puritanska Amerika jos uvek ima dominaciju nad Bijonse i g-djicom Cikone.
Literatura o takvima je profitabilni marketing za nezaposlene,uboge domacice i glupave ljubiteljke "fashion backstage"a ili nasih lokalnih "umetnica" a la Krleusa.
To jeste namenjeno siromasnim masama naroda/neka bude i "opijum za narod"/ kao skretanje paznje sa nezaposlenosti,bede i sirotinje.
Milijarde umornih,gladnih zena ne zna kako i cime da prehrani i leci svoju decu.
Feminizam i "kucke" su bacanje prasine u oci.
Preporuke:
116
10
2 subota, 21 jul 2012 23:49
Lola
Obrađena još jedna tema svetske a neše propale stvarnosti. Uvesti debeo porez na ovaj jad od muzike, preko filma do knjiga. Zabraniti emitovanje svega sličnog do sitnih sati i organizovati emisije i predavanja u školama na temu naslova ovog teksta!
Preporuke:
95
5
3 nedelja, 22 jul 2012 00:55
Kučka je ženski pas zar ne?
Kisling, Barbara, „Vodič ’dobrim’ devojkama za seks ’loših’ devojaka: vodič za zadovoljstvo i zavođenje”, Esotheria, Beograd, 2008.

Ooličan tekst-pitao bih autora da li je imao probleme digestivnog trakta dok je čitao ovu knjigu...Neverovatan izdavač koji se bavi okultnom literaturom i koji truje mlade ljude...

Feminizam=liberalizam
Preporuke:
48
10
4 nedelja, 22 jul 2012 00:59
Bravo
Pogođena tema, britak jezik. Jadan i kukavan je muškarac koji može da se upeca na bilo šta što liči na feministkinju.Čini se da društvo sve više moralno propada pa je značaj porodice utoliko veći. Vaspitavati decu da živimo u doba ropstva, i da na proklamovane ciljeve "emancipacije" žena, kao i na "normalnost" homoseksualnosti, gledaju kao na zamku, opasnost, pogubnu ideologiju. Svaka čast autoru.
Preporuke:
65
12
5 nedelja, 22 jul 2012 01:29
Mikoš Samo sredstvo ka NSP.
A.Vajshaupt je kao preduslov stvaranja svetske vlade planirao razaranje religije(kohezioni faktor i obrazac življenja) i porodice.Tada su ljudi usamljenici u mnoštvu i kao amorfna masa lako se oblikuju. Svedeni na nivo fiziološkog refleksa podložni su seksualnoj manipulaciji,kao što pre neki dan otpaduša Čikone na sceni izbaci mlečnu žlezdu i zapali rulju. I nesretnica Silvija Kristl skončava kao islužena. Da, sve su one samo sredstvo planiranih promena i društvenog inženjeringa kao što je to sa Bitlsima, masovnom upotrebom droga i novog slenga realizovao institut Tavistok. Ostvarene su tektonske društvene promene a protagonisti mira pacifikovani u bezopasne klovnove. Otrov takozvanog liberalizma truje kako uključite televiziju ili otvorite novine promocijom skarednosti i kvarenjem ljudi. Teško je naći zdravu porodicu a ako se složimo sa Heseom uzrok mnogih nedaća je u NEDOSTATKU LjUBAVI.Samo hrišćanstvo daje ženi crtu spiritualnosti ako ima bolje i srećnije--srećan put.
Preporuke:
49
10
6 nedelja, 22 jul 2012 01:36
bela lala
Zbog ovakvih članaka o ŽENSKOJ čednosti je i došlo do pojave ŽENSKOG razvrata.
Preporuke:
34
64
7 nedelja, 22 jul 2012 01:44
fristajlo
Da, ovo što se danas događa mnogo duguje i ovom fenomenu...
Frivolno, kao cilj, seks kao sredstvo i dezorijentacija velikog dela ženske populacije pop-pseudokulturom proizvodi mnogo štete. Neoliberalizmu, kao ideologiji, to je pogodovalo, jer je razularenost zamenila realne slobode, koje su skupe, i čine ljude težima za manipulisanje. Činjenica je da je savremena civilizacija u velikoj krizi delom i zbog ovog fenomena, da je sve postalo roba; relativizacijom tradicionalnih vrednosti nismo dobili nove, vredne čuvanja, samo smo starima stavili oreol- što će se kad tad vratiti kao bumerang, sa svim preterivanjima i radikalizacijom.
Dobar članak, čestitke autoru.
Preporuke:
40
7
8 nedelja, 22 jul 2012 02:23
Žderomil
Njihovi kriterijumi za onog „pravog” obično su toliko visoki da ga retko pronalaze.

Odličan tekst.Ne bih se složio sa izdvojenom knstatacijon.Nemaju one nikakve kriterijume,to je krdo pogubljenih ljuštura koje ne mogu da se skrase ni por4ed koga .
Preporuke:
52
16
9 nedelja, 22 jul 2012 02:53
Andro Lutak
Ne znam kome može da smeta Bijonse u kavezu?!
Preporuke:
22
45
10 nedelja, 22 jul 2012 03:21
Đuka
Još jedan od vidova destrukcije morala porobljenih naroda u svrhu brisanja celokupnog naroda. Priroda treba biti jedini putokaz. Jedino što je sigurno a da je od Boga ili Tvorca ili Kreatora, ili kako već, a ne može biti ljudskih ruku delo, jesu priroda i njeni zakoni. Gotovo sve što propagiraju cionisti preko svojih medija je u suprotnosti sa prirodom i njenim zakonima. Bojim se da smo i mi došli u tu fazu gde od žena prave muškarce, a od naših muškaraca žene. Udari na nacionalizam, tradicionalizam, itd. su već izvršeni te je došlo i ovo na red. Tako su danas sve brojnije nekakve feminističke grupe žena "muškaraca" mahom protivne porodičnim vrednostima i kojekakve parade "ponosa" muškaraca "žena".
Preporuke:
39
8
11 nedelja, 22 jul 2012 05:39
Smarač
Ima tu još nešto: žene pre nalaze posao na Zapadu i Srbiji (doduše, manje plaćen), po svim statistikama koje sam video. Počinju i da preovlađuju u primarnoj populaciji. Sve to govori o dominaciji feminističkog pristupa. Zbog svoje uslužnosti preovlađuju u odgovarajućim delatnostima a vlastima i kapitalistima više odgovaraju. Stalno se promovišu i veličaju njihove osobine i odgovarajuće ponašanje, kao što je opisano u tekstu. S druge strane, društva sa ovakvim shvatanjima sklona su depopulaciji i naviranju u njih pripadnika drugačijih kultura. To, međutim, nije prvi put da se takvo nešto događa u istoriji. Sada je to samo brže. U odgovarajućim vremenima to je prosto prirodan proces.
Preporuke:
40
4
12 nedelja, 22 jul 2012 07:01
DRagan
Odlično odabrana tema i još bolji kratak osvrt.
Jedan duži analitički tekst bi dobro došao.
Imam razumevanja za korišćenje navodnika,
iako mislim da su suvišni.
Preporuke:
21
3
13 nedelja, 22 jul 2012 07:11
Jagoš Moskva
Velika manjina teroriše i prevaspitava ogromnu većinu. Moje ruskinje bije glas da su prostitutke, međutim, one su načitane, kulturno se ponašaju, a najvećim delom su strogo patrijarhalne i privržene deci i porodici. U Ukrajini su žene još čistije. Muzika i tekstovi na najvićem nivou. Izuzeci su retki. Pokažimo rusku estradu. Graciozno i melanholično.
Sav ovaj ženski smrad dolazi iz američke kuhinje.
Spasimo decu.
Preporuke:
92
7
14 nedelja, 22 jul 2012 08:42
Anta
Od Avril Lavin do turbo folka... pisac je zeleo da bude ucen i analitican,,, a zapravo tekstom nista ne govori... Sou biz je prica dovoljno siroka da se na nju mogu nakaciti svakakve analize... i o feminizmu i o satanizmu i o profitu i o.... i jos nesto najsmesnije mi je kad neko ko nastoji da bude analitican pocne da upotrebljava izraz turbo foll, koji zapravo nista ne oznacava , a koristi se da bi se nesto diskfalifikovala i prikazalo u najcrnjem svetlu, a opet vezalo za Srbe...
Preporuke:
21
48
15 nedelja, 22 jul 2012 08:53
Dragan
Religija je o mestu i ulozi žene rekla svoju reč. Da je ta reč poslušana, ne bi civilizacija tonula ovde gde tone.

Najveće vrline žene su čednost, stidljivost (kao kontrateža raskalašnosti), a ako je udata onda i lojalnost i vernost mužu. Savremena nazovi "civilizacija" sve to sistematski razara. Od raskalašne i promiskuitetne žene gori je samo muškarac koji je vezan za takve žene.

"Kralj, brahmana i joga-mistik gde god da odu su poštovani, ali žena koja se skita potpuno propada."

Pravac u koji je usmerena savremena "civilizacija" nužno vodi u razvrat. Požuda je toliko jaka da je njome izuzetno teško vladati čak i onima koji su od detinjstva pravilno trenirani u ovladavanju njome, a kamoli ljudima odraslim na tzv. "seksualnim slobodama". Jedna od najvećih tragedija savremenog sveta je svakako nepoznavanje vrednosti i dobrobiti čednosti, njeno zanemarivanje, a u savremenom sveti i izrugivanje s njom!
Preporuke:
28
24
16 nedelja, 22 jul 2012 08:54
Dragan
"Arjuna reče: O potomče Vrišnija, šta nagoni čoveka da čini grešna dela čak i protiv svoje volje, kao da je na to prisiljen?
Svevišnja Božanska Ličnost reče: To je samo požuda, Arjuna, koja nastaje zbog dodira sa materijalnom gunom strasti i kasnije se preobražava u gnev. Ona je sveproždirući grešni neprijatelj ovog sveta." Bhagavad-gita 3.36-37
Preporuke:
20
18
17 nedelja, 22 jul 2012 09:27
Beli Orao
Stvarno nema smisla što je i Jeca u ovom društvu.
Preporuke:
21
9
18 nedelja, 22 jul 2012 09:51
Dag
Odličan članak! Konačno je to što nas već dvadeset godina zapljuskuje sa malih ekrana dobilo svoje pravo ime.

Ovome treba dodati da kod nas postoje televizijske voditeljke specijalizovane za širenje ženske razvratničke kulture među mladim ženama i devojkama. Veoma su popularne i postavljaju stalno ista naizgled glupava pitanja svojim sagovornicama, koje nejčešće nisu svesne u čemu to učestvuju. Publiku u studiju obavezno čine tinejdžerke. Tako započinje indoktrinacija.
Preporuke:
34
11
19 nedelja, 22 jul 2012 09:57
Mika
Potpuno pogrešna analiza. Da li pisac može da mi definiše da li on smatra Madonu, Lejdi Gagu, Karleušu ”Visoko obrazovanim”?? Šta za njega znači visoka obrazovanost? Da znaju da čitaju?
Preporuke:
25
11
20 nedelja, 22 jul 2012 10:43
Shooter_64@live.com
Analiza zapadnjačke "ženske razvratničke kulture" je potrebna, mada možda ne na ovakav način. Sam autor kaže da je došlo do "zamjene uloga" između polova, pa bi sa njegovom logikom mogli doći do zaključka da je prestala da vlada "muška razvratnička kultura", kojoj autor, da budemo realni, nema šta da prigovori.

Međutim, za naše podneblje, uticaj te zapadnjačke "kulture" i nije tako presudan.
Kod nas preovladava "Grand kultura", naše djevojke i djevojčice ne sanjaju da postanu Madone ili Lajdi Gage. Ma, ne.
One sanjaju da postanu Stoje, Lepe Brene, Cece...


Zašto se onda okrećemo prema zapadu i tu tražimo probleme koji su nas snašli, a ne razmišljamo o direktnoj opasnosti po srpsku kulturu koja je oličena u "Grand produkciji"?

Da li možemo na bilo kakav način umanjiti uticaj turbofolka na mlade ljude?
Izgleda da ne možemo, jer većina nas učestvuje u tom zlu gledanjem Pink-a u kući (čime dajemo loš uzor našoj djeci).
Problem je u unutrašnjem, ne u spoljnom neprijatelju.
Preporuke:
37
9
21 nedelja, 22 jul 2012 10:44
cisto onako
Za mene je jos veci problem sto se to namece deci od najranijih dana. Recimo, animirana serija Winx u kojoj bukvalno uce devojcice da je dobro biti mala sponzorusa.
Preporuke:
38
2
22 nedelja, 22 jul 2012 11:03
Kum
Emancipacija zene donela je, pored prednosti, i citav niz negativnih efekata. Najpogubniji po buducnost modernog drustva je pad nataliteta. Zena nikada nije imala vecu slobodu: moze da se obrazuje, da radi, da menja partnere kako zeli, da zivi kako hoce. potpuno je nezavisna od muskarca a pokazuje realno "slabiji ucinak" u ulozi majke nego muslimanske zene. Zene su cesto dezorijentisane, uplasene jer im sloboda koju imaju ne donosi ono najboitnije - da se ostvare kao majke. To je apsolutno najvaznija uloga zene na planeti a ta uloga je gurnuta u drugi plan. Feministicki pokret je u svojoj sustini jalov i destruktivan u smislu nataliteta pokusavajuci da zenu slepo izjednaci sa muskarcem. I budimo sasvim iskreni: osim lekara, zubara i nesto malo inzenjera zene uglavnom zauzimaju mesta u drzavnoj upravi, administraciji itd. To su "izmisljena" neproizvodna radna mesta sa najmanjom produktivnoscu. Umesto da rade ono za sta ih je Bog stvorio zenama prolazi zivot radeci takve poslove.
Preporuke:
33
10
23 nedelja, 22 jul 2012 11:11
Kum
Moderna drustva ce se brzo suociti sa pitanjem golog bioloskog opstanka. Kako se ne mozemo vise vratiti starom modelu porodice jer je zena nezavisna i radi mozemo uciniti mnogo vise na podsticanju uloge majke u drustvu. Zene bi trebalo da imaju mnogo duze placeno trudnicko i materinsko odsustvo (koje se pogresno zove bolovanje jer je u tom periodu zena najzdravija) - ovaj period bi mogao biti dugacak i do 10 godina - zavisno od broja dece. Parove i pojedince bez dece drasticno oporezovati, Abortus zabraniti zakonom (ili pravila drasticno poostriti) uz poboljsano seksualno obrazovanje. Dobijeni novac od "samaca" koristiti za programe usvajanja nezeljene dece u funkcionalnim heteroseksualnim porodicama bez dece ili sirotistima (koja su trenutno sramota naseg drustva). Srbija je siromasna zemlja da bi se odricala svoje dece tek tako ili skolovala decu za kasniji rad u inostranstvu (ali to je druga tema).
Preporuke:
27
14
24 nedelja, 22 jul 2012 12:16
old fashion Srbin
@kum

poštovani, preduhitrili ste me jer sam hteo da napišem komentar skoro identičan vašem. Slažem se da je krajnja posledica ovoga što se menja u ulozi i shvatanju žena, to da će se raspasti osnovne ideje zdravog društva, a to su stabilnost porodičnog doma, perspektiva biološkog opstanka i, u krajnjoj meri, ideja življenja života na normalan način u zajednici dvoje ljudi suprotnog pola. Jedino sa čime se ne slažem u vašem komentaru je ono o "kažnjavanju" neproduktivnih parova i pojedinaca. Slučajno poznajem dosta ljudi koji se godinama muče da naprave dete i koriste razne medicinske i/ili narodne tretmane da bi im to uspelo. Da li oni zaslužuju kaznu? Hoću da kažem da kad je u pitanju promovisanje zdravog porodičnog života, treba razmišati o pozitivnim podsticajima a ne negativnim. I naravno, treba srušiti ovu vladajuću "kulturu" koja se sprda sa normalnim životom i zdravim razumom, bilo da je ta kultura "ženska" ili "kučkasta".
Preporuke:
33
3
25 nedelja, 22 jul 2012 12:53
POSLEDNjI RED
nedelja, 22 jul 2012 10:43
Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

...Kod nas preovladava "Grand kultura", naše djevojke i djevojčice ne sanjaju da postanu Madone ili Lajdi Gage. Ma, ne.
One sanjaju da postanu Stoje, Lepe Brene, Cece...


po mom mišljenju, iskreno - članak iz današnjeg "Kurir":

Nemci: Srbi slušaju muziku za idiote!
Stars, 16:37, 19.07.2012.


Nemački časopis objavio tekst o srpskim narodnjacima uz naslov "Muzika za idiote: Uspon i pad srpskog turbo-folka"
Preporuke:
24
2
26 nedelja, 22 jul 2012 13:00
Robespijer
Tekst opisuje jednu stranu medalje, koja je svakako za osudu, mada u nekim delovima i preteruje. Da bi tekst bio potpun, autor je bio dužan da objasni i drugi ekstrem, te da ponudi srednje rešenje. Drugi ekstrem se sastoji u potpunom potčinjavanju žene u tzv. tradicionalnim kulturama. To versko poimanje statusa žene isključivo kao majke i domaćice, zasnovano na tzv. prvobitnom grehu, doprinelo je odlasku u ekstrem koji je autor opisao. Prisustvovao sam crkvenim venčanjima u kojima pop ima podugačku listu ženinih obaveza prema mužu, od kojih je i da ga se boji kao Boga, dok postoji samo jedna jedina obaveza muža da navodno poštuje ženu. I da ga ne bi navodila na greh, kao Eva Adama, njeno je mesto za šporetom i sudoperom, dok muškarac može slobodno da švrlja po ''selu''. Muškarac je onda dasa i frajer, svi mu se dive, ali kada žena pokuša da se uzdigne iznad svog potčinjenog statusa, automatski dobije status kurve.
Preporuke:
35
22
27 nedelja, 22 jul 2012 13:01
Kum
@old fashion Srbin
S obzirom da je ovde broj karaktera ogranicen, jasno je da se ne moze detaljisati. Vrlo lako se da proveriti koji parovi se bezuspesno lece. Takvima u svakom slucaju ponuditi usvajanje kao mogucnost (to se i sada radi). Poreska stopa se odnosi na broj dece u porodici a ne na broj pokusaja. Ako sami nemaju ili ne mogu da imaju a nece da usvoje postenije je da im poreska stopa bude ista ili vrlo slicna onima koji to ne zele pa ce i na taj nacin biti pomognuti koji su dete usvojili. Bioloski opstanak se ne bazira samo na zeljama nazalost, vec na uspehu. Porodica se, pored ljubavi kao najvaznijeg sastojka, bazira i na interesu dvoje ljudi da zive zajedno. Cvrsce su porodice bile tamo gde je zena bila zavisna ili gde je puno dece jer bracni ar je tada upuceniji jedno na drugo. Sa nezavisnom zenom ili malim brojem dece, tradicionalnu porodicu je jako tesko odrzati pred navalom "razvratnicke kulture".
Preporuke:
12
12
28 nedelja, 22 jul 2012 13:09
Kum
I da jos dodam: sve ovo ne znaci da zena ne treba da je emancipovana za svoje dobro i za dobro drustva. Potrebno je insistirati na zdravim vrednostima i najvaznijoj ulozi zene na planeti. Ovo sto se sada desava je zatvaranje ociju pred ociglednim problemima. Moderna drustva sebe zapravo razgradjuju klanjajuci se laznim vrednostima i razvlaceci zenu po "polju slobode" gde njoj zapravo nije najvaznije mesto. Doslo se do toga da znacajan broj zena (srecom ne sve) smatraju radjanje dece smetnjom karijeri, neslobodom ili cak rostvom "starim zabludama". Istorija je puna primera civilizacija koje su pokleknule i zapravo nestale bas iz tog razloga NIJE BILO DOVOLJNO DECE - Rim, Vizantija samo su neke od njih ali nama najblize.
Preporuke:
11
12
29 nedelja, 22 jul 2012 13:16
Robespijer
Gledao sam davno reportažu o ženama u Srbiji, uglavnom iz ruralnih krajeva, kojima najpre očevi nisu dozvolili da se školuju, a kasnije muževi da rade. Imaju status kućnog poluroba, koje i svekar ima pravo da udari. Njihova je obaveza da ispunjavaju želje ukućana.

Da ne govorimo o statusu žene u muslimanskom svetu, koje gube i svoje živote za najmanji ''prekršaj'' verskih normi.

Sad, između ta dva ekstrema, treba naći neko srednje rešenje, koje će uvažavati pravo žene da se emancipuje i bude samostalna, a da pritom ne zanemaruje svoje bračne obaveze. U porodici se konflikti rešavaju dogovorom, podjednakim uvažavanjem mišljenja svih njenih članova, a ne silom i nametanjem stavova najjačeg.

To zatucano shvatanje da je žena nižih intelektualnih kapaciteta, pada u vodu pred činjenicom da u današnjem svetu, a i ranije, postoje žene koje su svojim delovanjem preoblikovale svet u kojem živimo, nabolje. Koje su dokazale da se može biti istovremeno, i dobra majka i žena, i imati uspešna karijera.
Preporuke:
36
7
30 nedelja, 22 jul 2012 13:23
Pukovnikov učenik
A "Seks i grad"? Još u kombinaciji sa "Grand paradom"? To je tek pojava koja zahteva duboku analizu.
Preporuke:
30
2
31 nedelja, 22 jul 2012 13:49
Andro Lutak @ svima muškim koji mi dadoše negativne poene
Ja bidž, drugovi, rado Bijonsi kavez drmao, a vi?
Preporuke:
12
20
32 nedelja, 22 jul 2012 13:56
POSLEDNjI RED
nedelja, 22 jul 2012 13:00
Robespijer
..., autor je bio dužan da objasni i drugi ekstrem, te da ponudi srednje rešenje. Drugi ekstrem se sastoji u potpunom potčinjavanju žene u tzv. tradicionalnim kulturama.


kao da komentator (drugosrbijanac?) nehotice usporedi feminizam sa inkvizicijom !
Preporuke:
3
4
33 nedelja, 22 jul 2012 14:03
Branislav
Ovo je zapravo feminizam koji lakim muškarcima najviše odgovara- žena bez ikakvih moralnih nazora, uvek spremna i na raspolaganju, žena kao roba. Što je najsmešnije, ona je ta koja misli da je time iskoristila muškarca. Mislim da su tu feministkinje malo promašile temu.

Milion studija je napisano o razlici u muškoj i ženskoj percepciji seksualnog odnosa. Ženska nevernost je znak apsolutnog raspada zajednice, jer je to emotivni stub porodice. (Ni na koji način ne želim da relativizujem težinu muškog neverstva, pošto i ono ima katastrofalne posledice)

Promovisanje promiskuitetizacije žena (muška je odavno progurana kao društveno prihvatljiva) i homoseksualnosti prvenstveno muškaraca (ženska je uvek bila više tolerisana) vodi apsolutnoj nemogućnosti zasnivanja porodice i normalnom odgoju potomstva. Kada se u jednačinu ubaci i odbacivanje religije, odnosno bilo kakve griže sasvesti za takvo ponašanje, eto recepta za socijalnu katastrofu.

Kome je to u interesu?
Preporuke:
38
4
34 nedelja, 22 jul 2012 14:07
Ja
@Andro Lutak @ svima muškim koji mi dadoše negativne poene

A jel bi je vodio pred oltar i da bude majka tvojoj deci?
Preporuke:
30
5
35 nedelja, 22 jul 2012 14:24
Marko Gay
@ Kum

Moderna drustva ce se brzo suociti sa pitanjem golog bioloskog opstanka. Abortus zabraniti zakonom


Stanovnistvo planete se povecava: 1.2% neto porast za samo godinu dana u 2011-oj!

Bas kao i stanovnistvo razvijenih zemalja (Australia 1.4%, Norveska 1.3%, Kanada i Svajcarska 1%, USA 0.9%, Svedska 0.8%, UK 0.7%, Francuska 0.6%, Holandija 0.5%, Austrija 0.3%.

"Problem" o kome pricate ne postoji.
Preporuke:
13
25
36 nedelja, 22 jul 2012 14:48
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Umesto da govorimo koliko je nešto grozno hajde da to prvo stavimo u pravi kontekst: Prvo, feminizam je izopačenje ideje o pravima žena isto kao što druge ideje bez suštine . Drugo, mislim da tzv konzervativci u Americi nemaju snagu da se odupru opštoj američkoj kulturi jer su i sami njen deo i deo sistema, oni se samo prepucavaju o modalitetima te kulture ali ne i o samoj kulturi. Treće, imidž “kučke” nije izvorno toliko negativan kao što to srpska reč kučka implicira, radi se o crnačkoj reči za “žensku” tj privlačnu devojku, gde naravno crnačko stanovništvo prirodnije i spontanije iskazuje seksualnost nego belo stanovništvo. Masovni mediji tu nemilosrdno iskorištavaju imidž “kučke” radi profita ali u poslednjih 20 godina i radi promene kulture mlađeg stanovništva koje je najranjivije jer se može najlakše manipulisati a nema još izgrađen sistem vrednosti.
Preporuke:
8
5
37 nedelja, 22 jul 2012 14:49
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Muzika je najjače oružje za nametanje drugačije kulture i sistema vrednosti i može biti moćno oružje za vlasti i kontrolisanje šta narod misli. SAD su uništile antiratni pokret 60-tih delomično i preko muzike.

Što se tiče Srbije, kod nas je drugačiji fenomen, ali veoma povezan s muzikom. Naša “kultura razvrata” je zapravo kampanja zaglupljivanja devojčica i omladine preko Granda i sl. Iza te kampanje stoje naravno vlasti, a pravi cilj je idiotizacija birača i svođenje ljudskog razmišljanja na najniže i najskaradnije instinkte. Kod nas su meta i muškarci i žene i to prilično laka meta jer u svima nama teče krv običnih seljaka i zemljoradnika.
Preporuke:
21
2
38 nedelja, 22 jul 2012 14:50
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Taj imidž proste devojčice-devojke čije misli su površne kao i tekst turbofolk pesama je krajnji cilj vladajuće elite, i sada je vreme da se shvati da su muzika i video mediji važan strateški resurs u odbrani kulture i države. Doduše treba dodati i da je ovo treći talas sistemskog zaglupljivanja u Srbiji, prvi je stvoren 80-ih s Lepom Brenom, a drugi je počeo s turbo folkom odlukom Miloševića 1992-e.
Preporuke:
15
3
39 nedelja, 22 jul 2012 15:26
Kum
@M.Gay: taj problem itekako postoji. Sva ta drustva "pozitivne cifre" duguju prilivu stanovnistva iz inostranstva. Jedini zaista pozitivni prirodni prirastaj bez emigracije imaju u Evropi Francuzi i donekle Englezi. Nemci, Austrijanci, Skandinavci, Rusi..svi imaju slican problem. Pa Nemaca je pre 2. sv rata u Nemackoj bilo 82 miliona koliko i danas + 13 miliona u Centralnoji Istocnoj Evropi. To je 95 mil ljudi. Danas Nemaca ima 82 miliona ponovo, nema ih nigde u Evropi vise a od tih 82 miliona svako 4 dete nije Nemac a uskoro ni svako trece. Oko 25 odsto stanovnistva ima nenemacko poreklo. I to nije problem? Nije NAS problem ali problem jednog modernog drustva jeste. A ni Srbi nisu mnogo bolji. To sto se takvi kao ti iz tvog nicka ne mnoze jer to jos nije moguce (a nece ni biti) je druga tema. Svakako ne treba uvoditi gay kulturu kao model ponasanja koji je eto "razlicit". Nije samo razlicit vec je i bioloski potpuno neproduktivan i beskorisan. necemo valjda tako nesto jos da negujemo
Preporuke:
25
4
40 nedelja, 22 jul 2012 15:39
...
i kakva je uopšte svrha takvog i sličnih tekstova, kad narod to ionako ne čita, osim nekih pojedinac?!
Preporuke:
3
9
41 nedelja, 22 jul 2012 15:43
Kum
@Marko Gay
Stanovnistvo planete se povecava samo zato sto se poveceava broj stanovnika Afrike, Azije i Juzne Akerike. Da je do Evropljana samo, slika bi bila katastrofalna (uz par izuzetaka).
http://en.wikipedia.org/wiki/Birth_rate
http://en.wikipedia.org/wiki/Mortality_rate
Svako ko hoce da ulozi imalo truda da procita ovo nece dati pozitivan glas tvom komentaru.
U Evropi je i stanovnistvo sve starije a broj zena u reproduktivnom dobu opada s tim sto se nagli pad tek ocekuje. Sa ovakvim modelom drustva i malom reproduktivno sposobnom populacijom gay-evi vise nece biti ni "razliciti". Ta sorta moze samo da se raduje. Nema veze, bice uvek arapskog mesa za vas u obe varijante. Globalizacija na delu. Naravno da planeta ne moze da izdrzi jos milijarde ljudi ali svakako Evropa tj evropski svet nije na pravom putu. Postojece stanovnistvo se smanjuje. neka nas nema vise ali neka nas nema manje.
Preporuke:
19
2
42 nedelja, 22 jul 2012 15:47
nebitan
'Big harlot' , Lilit kao 'markeri' (jos jednog ) doba - 'pornokratije'.... Apokalipticno ?!
Preporuke:
6
4
43 nedelja, 22 jul 2012 16:21
Danko B. Marin
Razvratnost sponzoruša je hvalila prof.dr Svenka Savić! Za nju su one ukras uspešnih i to sam gledao putem TV talasa!? Karleuša je čedna bebica u odnosu na pomenutu profanku,bolje stavite Svenkinu sliku!!
Preporuke:
17
6
44 nedelja, 22 jul 2012 17:41
Karl Marks-naš duhovni vođa
Fašista je aspirin za žensku zapadnjačku razvratničku kulturu.
Naučno dokazano 1939-1945 u Evropi.
Mi imamo popa Makarija.
Preporuke:
4
10
45 nedelja, 22 jul 2012 19:25
thinking maize
Čitam ovih dana Ničea, pre njega Belu Hamvaša, LEKOVITO je! Neko ovde pomenu Silviju Kristl ("oživela" i POPULARISALA još 70-tih u NIZU soft-pornića LIK Emanuele), kao jednu od "pionirki" u "ženskoj razvratničkoj kulturi", a koja ovih dana tragično završava bolesna od raka. Čini mi se da je više takvih NAŠIH "grabljivica" U ZADNjE VREME tragično završilo, bilo kao mrtve, invalidi ili obolele..., da ne pominjem imena, ipak je ovo ULjUDAN sajt... U svakom slučaju NjIHOVE SUDBINE se ne RAZGLAŠAVAJU, što je SIMPTOMATIČNO za OVAKVU "kulturu" gde je SVE na PRODAJU! U svakom slučaju, jedan od IZLAZA je PONOVNO UVOĐENjE POREZA NA šund, zatim ODUZIMANjE NACIONALNIH FREKVENCI SVIM MEDIJIMA koji PROPAGIRAJU OVAKAV "kulturni" patern ili USLOVLjAVANjE da se DEO TIH SADRŽAJA OPOREZUJE i EMITUJE SAMO u vremenu 1-4 časa NOĆU, pa ko voli, nek izvoli! Znao sam u mojoj firmi za "slučajeve", kad su npr. "Velikog Brata" (I TAMO ima elemenata OVAKVE "kulture"!) pratili do 3 sata noću, ALI, to NE MOŽE dugo da traje!
Preporuke:
15
6
46 nedelja, 22 jul 2012 19:32
Andro Lutak @ Ja
Ajdeeee ... pričamo o nekoj uslovno rečeno ženskoj golotinji sa Muzičke Televizije, a mi smo erotske spotove gledali na novogodišnjim programima RTB još davnihšezdesetih!

Kakva Bijonse i njen kavez, kakvi bakrači!


Tada se američkim zatucanim masama nije smelo puštati ovako što za new year eve jer bi digli revoluciju koja bi prerasla u verski rat - Olivera Katarina Vučo kao američka Indijanka sa svojom plesnom grupom (i Čkalja koji "zove" Miljana Miljanića!) u novogodišnjem programu Radio Televizije Beograd, 1968/1969 - drž'te se , polećemo :) --- http://www.youtube.com/watch?v=d9dmsQ2wEc8
Preporuke:
11
4
47 nedelja, 22 jul 2012 19:38
thinking maize@ nastavak
Veoma je simptomatično da marksisti u OVAKVIM SITUACIJAMA, kada je NAPADNUTA EGZISTENCIJA i to ne nivoi egzistencije ZAVISNI od EKONOMIJE, već VIŠI NIVOI, da BAŠ u TIM SLUČAJEVIMA marksisti NEMAJU REŠENjE! Kako bi i imali kada su oni SAMO IZDANAK ISTOG ONOG MATERIJALISTIČKOG LIBERALIZMA (kao IDEOLOGIJE KAPITALA!), koji je "otac" feminizma! Uostalom, ako ćemo pošteno, PRIVLAČNIJA je Madona, čak i OCVALA od Klare Cetkin ili npr. neke druge MUŠKOBANjASTE POLITIKANTKINjE (vidi pod Goca Čomić)! Neko takođe pomenu, čini mi se "Andro Lutak" da mu se dopada Bijonse ili Rijana "u lancima"!? Prijatelju, pogledaj "Borata" i vidi ŠTA JE ON POKUŠAO da URADI Pameli Anderson! A tamo je sama Pamela POKAZALA KOLIKO su "vredne" takve žene! Uzgred, ima negde kod Erike DŽong, "mame" svih feministkinja, opis situacije tokom njenog puta kroz Tursku, gde je njenom saputniku PONUĐENO od lokalaca da Eriku PRODA za 20-tak OVACA! Mislim da bi, da se ta "trgovina" realizovala, čovečanstvo bilo POŠTEĐENO mnogo čega!
Preporuke:
10
8
48 nedelja, 22 jul 2012 19:51
Baters
Ako mene neko pita sve je to proizvod cinjenice da nam je novac glavno merilo vrednosti. Ne svima, ali velikoj vecini jeste. Mi ljudi se danas generalno ponasamo nezrelo. Krivo nam je kako se danas ponasaju devojke, a zaboravljamo da danas ocevi svoje cerkice dovode na manekenske revije ili potpisuju dozvolu da im maloletna cerka igra u filmu sa puno eksplicitnih scena seksa.
Preporuke:
10
3
49 nedelja, 22 jul 2012 22:35
Lena
O kakav promasaj!!!
Ne mogu se uporedjivati REM i Radiohead sa Rihannom i ostatkom druzine. Ako zelis fer uporedjenje naved MTV rep kulturu gde su polugole zene kucke,meso i stvar, pa postaje jasnije otkud takve pevacice....nisu one produkt feminizma vec eksploatacije seksa i seksualnosti. Nisu one takve da bi udovoljile ustogljenim profesoricama vec muskarcima koji ih gledaju. Emancipacija nije isto sto i razvrat i razvrat nije posledica emancipacije vec cinjenice da u danasnjem svetu seks prodaje proizvode. Prodaje ih i muskarcima i zenama.
Feminizam jeste radio na "oslobodjenju" zena i na tome mu fala. Ne moze se neko zalagati za zensku cednost, mozes se zalagati za cedno drustvo i odbijanje produkata seksualne revolucije, ostalo je takvo licemerje.Znate,mozda vama muskarcima koji komentarisete to jos niko nije rekao ali i zene vole sex,isto koliko i vi. I u tome nema niceg loseg. Otkud te price o iskoriscavanju i ko koga iskoriscava,aman ljudi to je na obostranu korist.
Preporuke:
31
3
50 nedelja, 22 jul 2012 22:50
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Veoma je simptomatično da marksisti u OVAKVIM SITUACIJAMA, kada je NAPADNUTA EGZISTENCIJA i to ne nivoi egzistencije ZAVISNI od EKONOMIJE, već VIŠI NIVOI, da BAŠ u TIM SLUČAJEVIMA marksisti NEMAJU REŠENjE! Kako bi i imali kada su oni SAMO IZDANAK ISTOG ONOG MATERIJALISTIČKOG LIBERALIZMA (kao IDEOLOGIJE KAPITALA!), koji je "otac" feminizma!

Ovakvim tipom rezonovanja mogli biste optužiti Mojsija i Isusa za inkviziciju i krstaške ratove.
Preporuke:
6
8
51 nedelja, 22 jul 2012 22:52
Roksanda
Feminizam je žene decenijama učio da ne budu seksualni objekti (čak po cenu da ne budu seksualno privlačne, setimo se napr. nedepiliranja nogu kao legitimnog femističkog izbora).
Danas je za feministkinje ne samo prihvatljivo, već i poželjno da žena bude seksualni objekat za kojim vlada potražnja, što ženu navodno osnažuje, pa se devojčice vaspitavaju da budu uspešne poslovne žene sa silikonima.
Na sve strane postoje primeri rane seksualizacije ženske dece, a tinejdžerke se oblače i doteruju kao radnice za pločnika.
U ovome, što je globalna pojava, najgore prolaze zemlje kao što je Srbija, gde skoro da ne postoji alternativa.
Preporuke:
28
3
52 nedelja, 22 jul 2012 23:29
B 92
B 92 je jednom u vestima za prostituke koristio izraz seksualne radnice. Pa su se povukli, po nečijem savetu, ili zato što su videli da im gledansot rapidno opada.Razvratnička ženska kultura i ekonomska praksa se neće zaustaviti dok se liberalima zapadnog tipa ne oduzme društvena moć. Pre svega mediji.
Preporuke:
16
4
53 ponedeljak, 23 jul 2012 00:28
dulebg
Primetna je ekspanzija "amazonki" - žena koje sebe doživljavaju kao muškarce: u seksualnom smislu su "strejt" (recimo?!) ali svojim životom, kulturom, stavovima i vrednostima su ustvari muškarci.

Maštaju o Mr Idealnom, ali se udaju za šonje/bezveznjake, pa ih posle 15 godina šutnu, kad deca počnu da puštaju brkove. Ne bih im bio u koži: ni muža, ni deteta.
Preporuke:
9
6
54 ponedeljak, 23 jul 2012 02:56
Marga
Koliko muskaraca koji mrze zene se skuplja na ovom sajtu je neverovatno. Jadno.
Preporuke:
20
26
55 ponedeljak, 23 jul 2012 03:01
$$$
Vulgarizacija pevačica su posledice čiste komercijale. Uz neškolovane glasove i primitivnih tekstova nudi se tinejdžerima uz ritmični bas za ples naravno i seks. To nije ništa novo (seks, drags and rokanrol iz 50 i 60 godina). Narod je sa vremenom oguglao a suknjice nemogu više biti kraće nego što jesu pa se sada, od običnog seksa koji je postao dosadan, počeo isticati bizarni i perverzni seks sa ciljem da se javnost uzbudi i na kupovinu nagoni.
Tržište briše svaku moralnu granicu, pošto se ona svaki put pomera da bi ostalo "uzbudljivo". Gde će feminizam, humanizam i etika današnjeg društva završiti vidićemo.
Mogu samo da naslutim da u liberalnom kapitalizmu ništa neće sveto ostati, sve će se moći prodati obraz, čast, telo, duša i moral naše dece, sve za pare.
Preporuke:
13
3
56 ponedeljak, 23 jul 2012 03:02
Roksanda @ Lena
Emancipacija nije isto sto i razvrat i razvrat nije posledica emancipacije vec cinjenice da u danasnjem svetu seks prodaje proizvode. Prodaje ih i muskarcima i zenama.


Naravno da emancipacija nije isto što i razvrat i mislim da niko nije ni sugerisao da je razvrat posledica emancipacije. (Ovo bi trebalo da je sasvim očigledno - primer su brojna društva u kojima nema ni e od emancipacije, ali razvrata ima na svakom koraku.)

Problem je u tome što se danas odvija proces koji je suprotan ženskoj emancipaciji.

Ženska (i svaka druga) emancipacija podrazumeva pravo na izbor, ali danas se ženama to pravo oduzima.
Preporuke:
22
5
57 ponedeljak, 23 jul 2012 09:57
Ja
@ Marga

Muškarci koji obožavaju žene mogu samo da preziru Madonu Čikone i ostale koje ruže kosmičku lepotu lepšeg pola. To je i prirodno i socijalno ishodište muškarca i zato nije bljuvotina duha vremena, nego večna sudbina.
Preporuke:
13
5
58 ponedeljak, 23 jul 2012 10:24
OSLOBOĐEN OD ZAPADNjAČKOG INDIVIDUALIZMA
a evo šta može da se desi u demoNkratiji ako.... :


Žrtvi silovanja preti zatvor jer je na Tviteru objavila imena maloletnih napasnika
D. Milojković | 22. 07. 2012. - 20:59h | Komentara: 75
Preporuke:
11
0
59 ponedeljak, 23 jul 2012 11:41
zene
Nista novo, kad god su se u istoriji zene kvarile i odavale razvratu, dolazilo je do velikih katastrofa i nedaca, nista novo, a po ovome sto se vidi danas cekaju nas teska vremena, Bog sve vidi.
Preporuke:
4
8
60 ponedeljak, 23 jul 2012 12:04
Lena
@ Roksanda
Pa kada autor na kraju teksta tvrdi da su za "zensku razvratnicku kulturu" odgovorne feministkinje i
Njihova kritika „patrijarhalnosti”, „seksizma”, „tradicionalnih rodnih uloga” pruža teoretsko opravdanje za napuštanje ženske čednosti i smernosti.
to i nije sugerisanje, u pravu ste, vec vrlo jasan promasaj i teza koja nije odrziva. Razvrat je posledica konzumerizma i cinjenice da
udaranjem
na osnovne nagone firme najbolje prodaju svoje proizvode muskarcima i zenama, ali i deci.
I ne razumem cemu ovo "zenska razvratnicka kultura", zar danas nije cela kultura, i muska i zenska,razvratna (mada ovakva podela kulture nema smisla,npr. Rihannu slusaju i muskarci)? Ili mozda autoru samo takva razvrat smeta dok bi seksizam tolerisao i smatrao pozeljnim? Zasto kao tema napustanje zenske cednosti a ne napustanje cednosti same po sebi?
Preporuke:
15
6
61 ponedeljak, 23 jul 2012 12:10
Kum
Marga
Koliko muskaraca koji mrze zene se skuplja na ovom sajtu je neverovatno. Jadno.

Ne znam gde si to video-la? Niko ne mrzi zene ali svakako kulturu koja od zene pravi "modernu javnu stvar" i u reproduktivnom smislu beskorisnog clana drustva niko normalan ne moze da prihvati kao pozeljnu. Zapravo modernoj zeni uopste nije lako: do 25-30 se skoluju, do 35-40 grade neku karijeru tj pocinju..Za radjanje dece im ostaje malo i vremena i sanse a na kraju i volje jer ih je u medjuvremenu "pregazilo" bar njih sedam-osam (cesto i znatno vise)i smorilo ih za sve pare.
Preporuke:
9
7
62 ponedeljak, 23 jul 2012 12:10
Lena (nastavak)
@Roksanda
Ženska (i svaka druga) emancipacija podrazumeva pravo na izbor, ali danas se ženama to pravo oduzima.

Ovde Vas ne razumem? Kako nema? Svako moze da zivi svoj zivot kako zeli i svako moze da svoju decu vaspita kako smatra da treba (ukoliko mu decu ne vaspitava TV). Da je lako nije, ali kada je i bilo lako.
A stabilnog i ostvarenog muskarca (istinski dominantnog) ne moze nezavisnos i samodovoljnost zene da ugrozava vec mu naprotiv imponuje. Takvi (izuzetno retki) traze
amazonke
(koje su jos redje).
Preporuke:
7
4
63 ponedeljak, 23 jul 2012 13:16
Romantika
Jednom je na BBC ataše iz jedne arapske zemlje pravio smešnim voditelja,koji se ukačio za to da u toja rapkoj zemlji žene ili nemaju pravo glasa ili su ga skoro dobile.
A ovj ga pita: Jesu li vaše žene srećnije zbog prava glasa?
U mojoj zemlji,žene se ne bave politikom,nego porodicom.Vaše žene imaju sva prava,pa je ipak svaka druga na prozaku (*),a naše „ugnjetene“ žene i ne znaju šta je to.
Vaše slobodne i emancipovane žene idu vikendom da se napiju u pabovima, zbog stresa i depresije u koje su dovedene, i pri tom ne geldaju u čijem će krevetu završiti, jer nemaju ni ljubavi ni onog drugog.
(*)- Prozak je zbirni naziv za antidrepesive
***
Čuo sam mišljenja da je svrha pornografije razbijanje i porodice i normalnog seskualnog opštenja:
Takođe, današnja ženska moda sve čini da se muškom svetu ogadi opštenje s njima.
To nisu žene nego skeleti.
Sa silikonom u grudima i usnama,prosto teraju od sebe. Onda,sve dublji i grublji glasovi, agresivno ponašanje, izigravanje nekih vučica.
Preporuke:
12
4
64 ponedeljak, 23 jul 2012 13:17
Romantika -nastavak
Da li današnje idolke imaju iakakv šarm, umiljatost, ili samo sirovu čulnost? Pa hajde da pomenemo i romantiku.Liz Tejlor je bila i ostala legenda, ali je,osim seksipila i burnog života imala i neku umiljatost,pogled, oči koje vrede svih naših umišljenih vučica.Pa i Ursula, Brižit, čak i Marilin, imale su neku vrstu umiljatosti.A tek Natali Vud! Bila i ona „opasnica“ ali više vredi videti njenu sliku nego ove naše agresivne muškobanjače.
Preporuke:
8
5
65 ponedeljak, 23 jul 2012 15:36
Roksanda @ Lena
U teoriji postoje izbori, ali svi znamo da postoji dominantna kultura i Zeitgeist.
Vi naravno mozete Vasu cerku vaspitavati kako Vi zelite, mozete joj kupiti stado ovaca i nesto pasnjaka i lansirati njenu cobansku karijeru u izolaciji Pesterske visoravni, ali to je domet onoga sto je u pojedincevoj moci. Za to vreme, mainstream je ono sto se servira na televiziji kao dominantnom mediju.
Feministkinje nisu nevine u ovoj stvari - feministicki pokret je napravio otklon od cilja da zena ne bude seksualni objekat i proglasio novi ideal snazne zene koja jeste pozeljan seksualni objekat. (Ovde se govori o zenama, a tacno je da su i muskarci seksualni objekti koji prodaju proizvod, kao napr. pektoralni misici i ocrtnane dimenzije privatne anatomije Dejvida Bekama.)
Srpsko drustvo je nazalost u tezoj situaciji nego mnoga druga zbog monopola i koncentracije novca i moci kakve nema u razvijenom svetu, pa su posledice seksualizacije i zaglupljivanja jos dalekoseznije.
Preporuke:
16
6
66 ponedeljak, 23 jul 2012 16:38
Stanić Milan
Feminizam kao pokret izlazi na političku scenu pobedom Francuske buržoaske revolucije i prevashodno ima klasni karakter- dakle borba da se iz podređenog položaja u društvu krene ka socijalno-klasnoj emancipaciji.Feministički pokret kakvog danas vidimo je proizvod masovne degeneracije društvenih odnosa početkom 20-tog veka,nastao iz potrebe da se za tržište kapitala obezbedi masovna radna snaga koja će biti potplaćena i gde će na tržištu radne snage oboriti cenu rada.Naravno,sve je to praćeno i sa drugim fenomenima,kao što je pojava masovne prostitucije, trgovine ljudima, širenjem droge uz popratnu pojavu socijalnih bolesti.Deskripcija uspešnih žena u šou biznisu kako nam autor daje u tekstu nema blage veze sa suštinskim pitanjem žene kao majke,supruge,sestre, druga,prijatelja, radnog kolege etc.Ako sam u životu mogao da biram- za saradnika,druga,prijatelja,uvek je izbor bio na ženi zbog neuporedivog kvaliteta u odnosu na muškarca.
Preporuke:
6
2
67 ponedeljak, 23 jul 2012 17:10
Romantika
Kod nas moda da majke ćerkama za punoletstvo uplate silkone.
*
Proguglajte reči "Volela bih da nisam poznata",ovih dana je pisalo o tome:
Prestanite da maltretirate decu!
Već nekoliko puta smo pisali o američkim izborima za mis, u kojim učestvuju veoma male devojčice, gde se vidi da njihovi roditelji ta takmičenja shvataju veoma ozbiljno.
Tako one,iako im nisu ispali ni mlečni zubi,nose navlake za zube i umetke u kosi, sunčaju se u solarijumu i uče seksi pokrete da što bolje odigraju svoju plesnu tačku.
Svakome ko je imalo normalan potpuno je jasno da je u pitanju lečenje kompleksa mama, koje su želele da budu lepe i mršave, i koje preko dece ostvaruju svoje bolesne ambicije.
Iako bi se te devojčice radije igrale sa svojim lutkama, u tim emisijama uglavnom pričaju roditelji, a retko kad možemo da čujemo šta ta deca zaista misle.

Evo njihovih izjava koji mogu da nam dočaraju šta se dešava u glavama tih devojčica, šta misle o tom maltretiranju...
Preporuke:
5
3
68 ponedeljak, 23 jul 2012 17:33
neki tamo
Primetio sam da ima mnogo više ženskih komentara nego što je uobičajeno na ovom sajtu.
Čim se povede reč o seksu,više se žena javlja.
S obzirom da su žene veoma inteligentne i praktične, i interesuje ih stvarni život, zaključujem da je tema pun pogodak.
Preporuke:
3
3
69 ponedeljak, 23 jul 2012 18:06
fristajlo
Lena
A stabilnog i ostvarenog muskarca (istinski dominantnog) ne moze nezavisnos i samodovoljnost zene da ugrozava vec mu naprotiv imponuje. Takvi (izuzetno retki) traze
amazonke
(koje su jos redje).

Na žalost, ovde grešite; jer, takve su toliko retke, da se više i ne traže.
To je kao detelina sa četiri lista; besmisleno male šanse za pronaći...
Zato je Roksanda u pravu; mejnstrim je toliko jak, da je prostor koji je ostao previše sužen. Realizovati se u takvom okruženju, a ostati svoj i odoleti dekadenciji postaje nemoguća misija; shvatljiva je Vaša borbenost, i za svako poštovanje- ali- ispada kao borba sa vetrenjačama, a ne bi smelo da bude tako.
Mnogo dobre i pametne dece ulazi u život sa frustracijama i traumama jer je- dobro i pametno dete, a prostor i priliku dobijaju "gora i gluplja"- svet je ustrojen tako, da imaju "prvenstvo prolaza". Paradoksalno- Vi ste za sve u pravu, a opet- ispada da niste; društvo, a ne pojedinac, treba da teži čistoti i moralu.
Preporuke:
2
2
70 utorak, 24 jul 2012 01:40
Ksantipa Sokratova
Dosta više sa okrivljavanjem feminizma za sve i svašta! Drugi su ideolozi ove razvratničke kulture! Okomite se na industriju pornografije. Feminizam je za cilj imao samo da pruži jednaka socijalna prava ženi: pravo na obrazovanje (što se ne ženite seljankama bez škole, ako vam to već više odgovara?!), pravo na ekonomsko-finansijsku nezavisnost, pravo na samostalno kretanje (da ima pasoš, da ima pravo na vozačku dozvolu), zatim pravo političkog glasa, da bira i da bude birana (zar da se ne pitamo kuda nas vodite?!). A sva ova priča sa srozavanjem erotskog u besprimerenu vulgarnost nema veze sa feminizmom, već samo sa porno-ideolozima, koji su obično muškarci.

Ja sam hrišćanka i znam vrednost uzdržavanja radi rasta u Ljubavi, ali kada čujem ove izraze "čedna, stidljiva i lojalna mužu", kosa mi se digne na glavi. Pa da li vi znate da i šizofreničarka može biti "čedna, stidljiva i lojalna mužu"?!! A šizofrenija je plod gordoumlja, tog najvećeg i za dušu najsmrtonosnijeg greha!
Preporuke:
13
8
71 utorak, 24 jul 2012 08:44
thinking maize
Ukratko, pošto mu NIJE USPELO da do kraja POKORI Fausta, Mefistofeles se okrenuo prema Gretici, Faustovoj ljubavi! Otud, a kao NAGOVEŠTAJ OVAKVOG RAZVOJA DOGAĐAJA imate da Margarita GURA svog Majstora ka Volandu (alias Satane), a zbog SMIRENjA! Smirenja, kao DOKAZA ISCRPENOSTI ŽIVOTNE ENERGIJE! Razmislite o tome! Takođe RAZMISLITE ZAŠTO NEZAPADNE CIVILIZACIJE još imaju životnu energiju i u skladu sa tim se JOŠ SMEJU, RADUJU i IGRAJU! Razmislite i ZAŠTO su Srbi prestali da se smeju, a posebno ZAŠTO su prestale da se smeju naše žene, dok nam se deca još kojekako kikoću!? A SVE U KONTEKSTU POZNATE Holbrukove PRETNjE: "SKINUĆU Srbima OSMEH sa LICA!" Jer, pre bilo kakve ljubavi PRVO DOĐE OSMEH! Znači, pre nego što je došlo do IZOPAČENjA LjUBAVI, prvo smo PRESTALI da se SMEJEMO! Za podrobniji opis ovog procesa IZOPAČENjA konsultujte Belu Hamvaša.
Preporuke:
9
1
72 utorak, 24 jul 2012 08:44
Beli Orao
""Marga. Odnos je upravo proporcionalan tvojom plusevima i minusima.
Preporuke:
1
1
73 utorak, 24 jul 2012 13:09
Dušan
Zabavljaju me oni komentari koji su jako zabrinuti za sudbinu Evrope jer se ljudi u njoj ne množe dovoljno, a na njihovo mesto dolaze 'stranci' -- npr. u Nemačkoj, gde svako 4 dete više nije 'pravi' Nemac. A šta čini Nemca pravim Nemcem? Rasna čistota, nekakvo arijevstvo? Ili pak državljanstvo ili boravak u Nemačoj i mesto unutar nemačkog društva? Zašto je problematično da ljudi drugih vera i rasa budu Nemci, govore nemačim jezikom, žive i rade u Nemačkoj i sl? Samo je rasistima ovo sporno i samo neko krajnje budalast i zaostao može da savremenu naciju izjednačava sa etničkim čistim poreklom -- to je, uostalom, bio diskurs nacizma.

Takođe, to što stanovništvo narasta van Evrope -- problem, dakle, nije u tome što Evropljana ima premalo, nego nas globalno, u odnosu na raspoložive bazične resurse i ekološku situaciju ima previše i sada, toliko da smo već ozbiljno ugrozili ekosistem prekobrojnošću sopstvene vrste. Možda neko misli da je Evropa na drugoj planeti, ali, nažalost, nije tako
Preporuke:
6
9
74 utorak, 24 jul 2012 15:46
!!!
@ thinking maize

Mislite li na Nevidljivo zbivanje od Bele Hamvaša ili na neku drugu knjigu? Za svest o satanskoj podlozi razvratničke kulture dobro je imati u vidu i mišljenje Crnjanskog da je đavo, kako istorija odmiče, sve manje vidljiv, ali ga sve više ima.Zato se kod Getea nečastivi pojavljuje kao mračna ljudska figura, kod Bulgakova menja lik ali je uglavnom nalik nekom nemačkom profesoru, a kod Crnjanskog, u romanu o Londonu, samo ga naslućujemo kao onoga koji je gurnuo u smrt glavnog junaka Rjepnina. Nevidljivost ne znači nepostojanje.Pozitivizam glupaka porodio je više zla od bilo makojeg eksremizma u istoriji.
Preporuke:
3
1
75 utorak, 24 jul 2012 16:19
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
Feminizam o kome Vi goorite je onaj anahroni, sa kraja devetnaestog i pocetka dvadesetog veka koji se bavio poboljsanjem polozaja zena i njihovom jednakoscu u pravima sa muskarcima.

Taj feminizam je odavno mrtav, a danasnji feminizam ima taman toliko veze sa tim izvornim koliko i papski inkvizitori sa prvim hriscanima.

Danas se feministkinje ne samo ne bore za zenska prava koja Vi pominjete, ona ih cak ni nominalno ne zanimaju.

Vec pedeset godina se feminizam bavi pravom na orgazam, koji je postao stvar akademije i politike! (Setite se istrazivanja Ser Hajt - od tada je proteklo vec 35 godina!)

Sadasnji feminizam promovise ideal jake, uspesne i agresivne zene koja je predmet/objekat muskih fantazija, koja je lojalna samo sebi, ciji je cilj zadovoljstvo kroz multiple orgazme i koja ne daje vec uzima. U borbi za moc i uspeh je sve dozvoljeno, pa i posluziti se klasicnim zenskim metodama, zavodjenjem i suzama, a i zabijanjem noza u ledja.
Preporuke:
13
3
76 utorak, 24 jul 2012 17:26
thinking maize@ !!!
Mislim na "Scientia sacra-hrišćanstvo", gde se oko 20-30 glave pripoveda KAKO su se MUŠKARAC i ŽENA NEKADA SUSRETALI i PREPOZNAVALI u Zlatnom Dobu, tj. Raju! To je naravno samo mit, ali kao svaki mit, MNOGO je STVARNIJI nego npr. berze ili nešto tako. Jer, tamo vidite neke zgrade, monitore, ljude, nešto se dešava, a SVE u "SLAVU" DRUGOG ZAKONA TERMODINAMIKE-PRAVLjENjA ŠTO VEĆEG NEREDA, tj. NIŠTAVILA! Ovo o čemu pričam, je, kao i svaka Tradicija SEĆANjE na ZLATNO DOBA, koje je STANjE DUHA, ne nešto "tvrdo"! Uostalom: "Uz prisustvo ISTINSKE ŽENE sve stvari su DOSTIŽNE i DOSTUPNE! Uz prisustvo ISTINSKOG MUŠKARCA sve stvari su RAZUMLjIVE i OBJAŠNjIVE!" (Navedeno po sećanju) Egzistencija NIJE NEŠTO MATERIJALNO, to je ŽIVLjENjE SOPSTVENOG IDEALA! A o idealima muškarca i žene, takođe ima ponešto kod Hamvaša. KLjUČNI POJAM je ANDROGIN, MUŠKO-ŽENSKO BIĆE, NALIK Bogu (ne hermafrodit, hermafrodit je NAKAZA i karikatura muško-ženskog bića). I u prva dva toma "Scientiae sacrae" dosta se govori o ovim temama!
Preporuke:
6
3
77 utorak, 24 jul 2012 18:34
!!!
@ thinking maize

Hvala. Pisci kao Hamvaš koji su tematizovali odnose između muškarca i žene dobar su protiv otrov.
Preporuke:
6
1
78 sreda, 25 jul 2012 12:37
Ksantipa Sokratova
@ Roksanda

Ako je sadašnji feminizam sve to što vi navodite, onda se on ne može zvati pokretom za emancipaciju žene, već pokretom za poniženje, razboljevanje i satanizaciju žene. Nije uopšte u redu ni da se naziva feminizmom. Šta više, onaj "anahroni feminizam" bi mogao podneti i tužbu za krađu imena protiv ovog "sadašnjeg feminizma". Onako kao što su hrišćanski vernici u jednom ruskom gradu podneli tužbu protiv kompanije "Coca-cola", kada je ova pokušala da im svoj hedonistički proizvod reklamira lepeći na njega likove ruskih svetitelja.

Ja, kada za sebe ponekad kažem da sam između ostalog i feministkinja, uvek mislim samo na onaj "anahroni" feminizam. I nije on uopšte toliko anahron, jer još u mnogim delovima kako Srbije tako i ostatka sveta žena je veoma potlačena, prečesto je i žrtva nasilja u porodici i sl.
Preporuke:
9
2
79 sreda, 25 jul 2012 12:39
Ksantipa Sokratova
@ Roksanda

Jaka i uspešna žena – zašto da ne!!? Ali i agresivna – sačuvaj Bože!
A u ovakav model žene - "lojalna samo sebi, ciji je cilj zadovoljstvo kroz multiple orgazme i koja ne daje vec uzima" – može se uklopiti samo defektna žena. Normalna žena bi se ugušila u tome. Pre svega, ta ideja o ženi koja ne daje nego samo uzima nema uporište u osnovnim zakonima psihe – uzimanje uopšte nije moguće bez davanja sebe! Osobi koja se ne pruža, ne dariva drugom nego ostaje u samoživom grču automatski se i zatvaraju njeni prijemnici za životnu energiju ljubavi, radosti i zadovoljstva. Takva osoba vene. Dakle, taj "sadašnji feminizam" se bazira na jednoj velikoj laži. I treba ga tužiti za – psihičko ubistvo!
Preporuke:
7
1
80 sreda, 25 jul 2012 14:39
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
I nije on uopšte toliko anahron, jer još u mnogim delovima kako Srbije tako i ostatka sveta žena je veoma potlačena, prečesto je i žrtva nasilja u porodici i sl.


U potpunosti se slazem sa Vama, samo bih prokomentarisala gornje.

Zena je potlacena u svim delovila sveta, cak i onima u kojima se feministkinje autisticno bave najpovrsnijim aspektima zenske egzistencije, ili bolje da kazem da u svakom delu sveta ima potlacenih zena.

Nasilje u porodici je boljka svih drustava, svih klasa i svih sredina, a u razvijenom svetu prostitutke su cesto u statusu polurobinja, dovedene sa drugog kraja kontinenta ili planete. Nazalost, polozaj potlacene zene odavno nije u fokusu feministkinja.

U tom smislu je eklatantno odsustvo sire zenske solidarnosti, a pomoc zrtvama je ogranicena na profesionalnu koju neko pruza jer je za to placen.
Preporuke:
6
1
81 četvrtak, 26 jul 2012 07:07
Ksantipa Sokratova
@Roksanda

Umanjeni osećaj solidarnosti i jeste osnovna slabost humanizma u odnosu na bogocentričnu koncepciju sveta i čoveka. A kako je feminizam nikao u nedrima humanizma, odnosno čovekocentrične koncepcije, tako i pati od istih bolesti kao i sav humanizam.

S druge strane, ni pod okriljem bogocentrične koncepcije, gde je solidarnost među ljudima primetno jača, nije primećena neka posebna briga o ugroženim i zlostavljanim ženama. Nije poznato u istoriji da je Crkva imala neke domove za bezbednost potlačenih i zlostavljanih žena (tipa današnjih sigurnih kuća). Ali da ne bismo bili nepravedni – možda će, kad našoj Crkvi vrate otetu joj imovinu, ona nešto i uraditi na tom polju. Tek je počela svoju karitativnu delatnost: centri za lečenje narkomana, zatim neki starački domovi itd. Možda jednog dana Crkva postane i naša najsolidarnija "feministkinja". Ona "anahrona", naravno!
Preporuke:
5
2
82 četvrtak, 26 jul 2012 11:34
vanda krajinovic
Zaista je katastrofalno koliko u Srbiji nema spoja izmedju nauke i socijalne politike. Koliko nedostaje medij u koji imaju poverenje oni sa potrebnim znanjem o osnovnim pojmovima. Kolika je zbrka izmedju visoke i popularne kulture. Do koje mere su taj haos kreirali oni koji ga i dalje produbljuju. Ako je ovaj sajt tu da to pokazuje to zaista nije dovoljno!
Preporuke:
3
2
83 četvrtak, 26 jul 2012 12:53
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
Ali da ne bismo bili nepravedni – možda će, kad našoj Crkvi vrate otetu joj imovinu, ona nešto i uraditi na tom polju. Tek je počela svoju karitativnu delatnost: centri za lečenje narkomana, zatim neki starački domovi itd. Možda jednog dana Crkva postane i naša najsolidarnija "feministkinja". Ona "anahrona", naravno!


Volela bih da verujem u tu mogucnost kao i Vi, ali mislim da nazalost nasu Crkvu u pastoralnom staranju ne sprecava nedostatak novca i drugih sredstava, vec pre svega veliki nedostatak empatije kod nasih svestenika i popadija.
Preporuke:
7
2
84 četvrtak, 26 jul 2012 14:09
Ksantipa Sokratova
@Roksanda

Ne grešite dušu - svuda ima svakojakih ljudi, ali ipak najlepši biseri među ljudima su u Crkvi. I u njoj ima empatije više nego bilo gde na ovom svetu! Sa kakvim suzama Božiji čovek može učestvovati u bolovima drugih, to ja znam iz prve ruke! Nije u nedostatku empatije i saosećanju problem, kada je reč o ženskim mukama. Više je tu problem neka nefleksibilnost uzrokovana njihovim idejama o vrednosti ženske čednosti. Zaboravljaju da čednost ili uzdržanje nije vrednost po sebi nego da samo ima funkcionalnu ulogu na putu do onog konačnog cilja – dospevanje do okeana beskonačne Božije ljubavi. I da do njega može stići i ona koja nije čedna, jer Bogu je dovoljno naše skrušeno srce.

Drugo, Crkva zaista nema neophodna materijalna sredstva za jednu sveobuhvatniju karitativnu delatnost. I to znam iz prve ruke – koliko bi ljudi hteli da pomognu i pruže, ali čime?! Lično sam učestvovala u pokušaju stvaranja jednog crkvenog doma za stare, siromašne i napuštene ljude, ali nismo uspeli.
Preporuke:
5
1
85 četvrtak, 26 jul 2012 14:41
Stanić Milan
Stanić M.-Ksantipa
Poštovana gospođo,
Vaša opažanja su dosta lucidna na zadanu temu,međutim trebaće dosta vremena da se izmeni društvena klima na ovom oporom balaknskom tlu,pa da se stvari dovedu u neki humani sklad.Tražiti od verskih zajednica da nešto učine na planu"sigurnih kuća"je jalov posao.Zašto?One su(mahom) naučile uzimati,a ne davati.I,uopšte šta će "sigurne kuće"?Treba izmeniti zakonodavstvo i te razbojnike strpati ili u zatvor ili u psihijatirjsku ustanovu,a ne osnivati azile za ugrožene žene i decu.
Preporuke:
4
2
86 četvrtak, 26 jul 2012 15:56
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
Draga Ksantipa, nemam ni najmanju nameru da tvrdim da u Crkvi nema bisera, ali ima i svega drugog.
Niko nije bolje pozicioniran od popadija za pastoralno staranje u okviru parohija, ali gde su srpske matuske i sta one rade?
Dodjite u Beograd i pogledajte od crkve do crkve ko su svestenici i koja kola voze.
U ovom vremenu bede i ocaja, svaki bi svestenik mogao da jednom nedeljno nahrani makar desetinu nevoljnih. Gde ste videli da je to slucaj?
A ako se sprovode dobrotvorne akcije, one uglavnom poticu od laika, a ne od svestenika, dok prihodi parohija ostaju netransparentni.
Uljuljkivanje i idealizovanje nas nece daleko dovesti.
Preporuke:
9
1
87 četvrtak, 26 jul 2012 21:48
vanda krajinovic
One koje na ovom mestu prizivaju religiozne duse da razmisle odakle potice eticko poimanje socijalne politike potpuno su u pravu. U svetu tamo gde postoje vidovi velferizma sve je pocinjalo pre bar 300 godina iz pobuda onih hriscana i hriscanki koji su trazili i vise od supruznicke harmonije. Onih koji su drustvo i politiku videli u deljenju dobrog a ne samo dobara u obilju i u nestasici. Kod nas su svi ti pojmovi nestali 1945 kada su i nase prezivele feministkinje drugog svetskog talasa morale da se sakrivaju od drugova i drugarica. Treci talas se kod nas nikada nije ni pojavio. Za njega je bila potrebna i drzava i nastavak gradjenja volonterskog aktivizma i hriscanske vrline zenskog zajednistva.
Sto se tice studija kultura kod nas su svaki pokusaj pisanja o tome rekuperisala deca istih drugova i drugarica nastavljajuci dobro uhodane tehnike.Tako su preuzimali samo one delove termine i medijske formate kroz koje su mogli da budu iskljucivi na njihov uopstavajuce negativan nacin.
Preporuke:
3
2
88 četvrtak, 26 jul 2012 23:48
Bob
više volim ribe nego leba da jedem.
Preporuke:
2
2
89 subota, 28 jul 2012 14:15
netačno
Volela bih da saznam koliko feministkinja je autor ovog teksta upoznao? Kao studentkinja rodnih studija upoznala sam ih mnogo, i ni jedna se ne uklapa u gorenavedeni opis. Takođe, na osnovu čega su npr. Rijana ili Lady Gaga feministkinje? I na osnovu čega se žena sa uspešnom karijerom automatski naziva feministkinjom?
Preporuke:
9
2
90 ponedeljak, 30 jul 2012 10:09
kristina
Zapadnog coveka su toliko preplavili prejakim nadrazajima (ne slucajno) da je jedino sto izaziva reakciju neka vrsta ove ili one pervertuiranosti. Pocinje se "lagano" kroz sou-biz, a kako ce se zavrsiti - bolje da ne znamo!
Preporuke:
1
2
91 ponedeljak, 30 jul 2012 10:16
kristina
@netacno
Ni rijana ni ledi gaga (paz'-ledi! :))) posve sigurno nisu feministkinje, naprotiv - samo su orudja u rukama menadzera i raznih drugih osoba sumnjivih zanimanja i jos sumnjvijih htenja
Preporuke:
4
1
92 ponedeljak, 30 jul 2012 23:05
vanda krajinovic
Kao sto se prepisivanjem i imitiranjem tudjih akademsko karijeristickih stiva ne stvara nista autenticno tako ni tudji nazivi primenjeni u nepostojecoj praksi ne odredjuju one koje se njima sluze. Proglasiti se u zemlji bez osnovnih mogucnosti za emancipaciju dostupnu svim zenama aktivistkinjom 'r odne politologije' jeste perverzno kao i vodviljska vulgarnost industrije zabave za mase. Ako se ti oblici savremene ispraznosti nekome ne dopadaju i dozivljava ih kao "razvrat" onda je mozda produktivnije da objasni sta je zenska kultura?Za pocetak predlazem da istrazi oko sebe...
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner